zondag 28 oktober 2012

Pipowagen nr 2

Afgelopen woensdag heb ik mijn Pipowagen ontvangen met dank aan Sylvia.
En heb toen gelijk ramen en deur besteld bij bibians poppenhuis en die zijn gisteren aangekomen(zaterdag). Ik ben zo blij als een kind...

Ik ben gisteren naar Apeldoorn geweest naar de miniaturen beurs, het was vorig jaar maart 2011(Arnhem) dat ik voor het laatst ben geweest....

Alles was zo mooi... en aardige mensen tegengekomen.
Ik ga nu sparen voor volgend jaar oktober 2013 dat ik mooie dingen kan kopen voor mijn Pipowagen.

Er moet nog heel veel gebeuren aan de pipowagen.
Ik heb gisterenavond met behulp van mijn man de raamopeningen verkleind, gelijmd en vanochtend alles geplamuurd...
Even de ramen ingeplaatst om een idee te krijgen hoe het gaat worden...
Met behulp van mijn dochter van 3.5 jaar, ze wil graag meehelpen met van alles en nog wat...
Heel erg lief...

Wij gaan eind november verhuizen naar het mooie eiland van Schiermonnikoog, mijn man is vuurtorenwachter.

Wij hebben een huis gekocht op Schiermonnikoog en ons huis in Goutum is al verkocht.

Ik ben zelf geboren op het mooie eiland Curacao,



in het caribische gebied en nu weer naar een mooie eiland...

Fantastisch...

Wij hebben zo'n zin in, rust en natuur....
Lekker uitwaaien aan de strand...

Helaas moet we eerst verhuizen en vergt veel drukt en geregel met zich mee...

Ik hou jullie op de hoogte van onze avonturen... en mijn pipowagen, natuurlijk..

1 opmerking: